Bioooo

sha sha,va på bio igår med min kompis yase,vi tittade på "en gång i Phuket" den var bra men kanske lite konstig? xd Hahah jag o Yase skratta ganska mkt o då var det en mamma som hade en dotter o dottern lixom bah:jag hör nt! sen sa den där mamman till oss xd haha men när vi kom nt t biosalongen var vi först där det var ganska scaryyyyyy! :O sen kom det fler o tillsammans var vi typ 16 pers där inne
När filmen var slut så gick vi in t glitter o typ köpte bff ringar xd när vi varit där inne gick vi o käka på donken.sen kom yases mamma o syster o vi började går runt i lite affärer.Vi va typ hemma 19.30? o vi kom dit typ 14.30 xd men jag var hos yase liten stund tills klockan var typ 20.45 sen fick jag  skjuts hem...Det var allt jag gjorde igår + det var skit roligt :D det måste vi göra om,Yase! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0