Veeet......

Veeet att jag nt bloggat på några dagar men jag sov hos min bästavän iförrgår o igår sov hon hos mig ;) Vi hade as nice juh! ;) Men för någon timme sen gick hon hem ;( Men vi ska ringa varandra imorrn o hitta på något,men iaf när jag sov hos henne hände en sak.....Jag mådde skit illa o kl va typ 00.30 o Moa hade somnat ;o (Moa e min bästavän asså) O jag hade ingen mobil med mig,jag tog Moas mobil o tänkte skicka sms t mamma xd Men när jag hade skrivit klart allt raderade den alltihop.....hennes mobil har ett eget liv xd Jag försökte skriva men det gick nt,så jag försökte väcka Moa men det gick nt jag knuffade henne jag typ örfila henne men väldigt löst så det gjorde nt ont ;o Men efter typ en halvtimme så blev jag så trött o somnade ;) heheheh........ Men när hon sov hos mig mådde jag betydligt bättre,men när vi vaknade på morgonen (när jag sov hos henne) trodde hon nt på nåt som hade hänt,så jag hoppas du ser detta o förstår att det var på riktigt Moa,HAHAHA ;) xd
BYEEE BYEEEE....PS. förlåt Moa att jag tog din mobil xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0