Skumt.........

Hmm......Ida så har mamma o pappa varit skumma xd men seriöst pappa åkte iväg o jag frågade mamma:Vart åkte pappa?Mamma:ehhmm...han fixa bara lite saker....Jag:Till min födelsedag (även om det e 70 dagar typ) mamma:jaaa,ibland måste man titta på lite saker innan.Och jag önskar mig kläder(o pappa e nt så bra på att hitta kläder åt mig) o en Iphone o han vet ganska mkt om telefoner :D o sen tjata jag o t slut sa mamma:men han spelar på hästar säger vi!? Hahaha tänk om det e en iphone han tittade pååå :D o sen på dagen när han kommit hem skulle han ringa ett samtal som jag nt fick lyssna på..Hmmmm......+man köper nt kläder 70 dagar innan ens födelsedag....Elr tittar på de 70 dagar innan...Men men hejdåååå xd xd :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0