Mammas jobb :)

O som jag har berättat för längesen så jobbar mamma som fritidsledare ;)) Först på morgonen så spelade jag pingis med en i trean :D xd När jag gick tbx så,var det nåra tjejer i ettan som typ skratta o peka....Så ja bah:Mamma vrf skrattar o pekar de på mig...? Mamma bah:det e fult o viska o fnissa o peka på någon xd men då berättade de att jag var jätte lik en tjej som va där (o det va sant :O) men sen gick jag o mamma o skulle kopiera mandalas o de följde de där tjejerna efter o fråga om vi skulle leka xd?! Hahha så jag va med de en stund men sen var jag med några tjejer i min nya klass (för de går i den skolan juh ;)) Det var roligt...
Men nu ska jag softaaaaa (chill) byeeee byeeee.....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0