God morgon! ;)

Shueeee........Är skit glad i dag oxå för min bästavän får oxå gå på konserten så jag ska gå med henne typ ;))))
Men nu ska jag vänta för hon ska ringa mig snart hehehehehehehhehe.....................Gladiiiiiis! Iaf igår åt vi god mat som pappa hade lagat, förrätt:råraka med hummer räkor o löjrom :) Varmrätt:Oxfile kantarellsås och potatiskaka ;) Efterätt:Gräddig chokladkladdkaka och kaffe MUUUUUMS
sen efter vi hade ätit spelade vi YATZYYYYYYY!hehe min lillebror Lukas vann o jag kom tvåa mamma trea pappa fyra o storebror Jack femma ;) Sen efter det gick vi ut o sände upp thailändska ris lampor o tänkte på våra nära o kära :) men nu ska jag ha annat för mig byeee byeeee ;)

Kommentarer
Postat av: Elena

Vem är din bästis

2012-01-02 @ 22:26:01
URL: http://elaspindeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0