Sorry :/

Vet att jag nt bloggat på¨flera dagar men har haft en del saker att gör med skolan o så....Men igår va jag på min kusin Claras kalas,grattis i efter skott gmn! :) :* (hennes blogg ---> www.claraan.webblogg.se) o efter hennes kalas hämta vi upp min kompis som skulle sova hos mig :D Vi somna typ 03.20 ? men jag typ halv sov då men hon typ "väckte mig" (sov juh nt) o sa att hon behövde gå på toa xd HAHAHA,men sen så va vi så trötta så vi somna HAHAHAHA! men idag åkte hon hem 13.30 för hon skulle på fotbolls träning o jag skulle till handbolls matcher så jag kunbde nt följa med t fotbolls träningen... :o Det var min första handbolls matcher men vi förlora,va nära på att göra måååål! :((( men vi va jätte duktiga :D Vad har ni gjort/ska göra idag? :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0