Mammas jobb :)

Tjabba,idag har jag varit på mammas jobb,det har varit najjs!Vi kom ungefär dit när vi skulle äta (mammma jobbar på en skola) men när vi var där såg jag mina kompisar,de kom in och åt lite senare än oss.Men iaf så såg de mig och mamma och "typ" skrek över hela matsalen:HEEEEEEJ VI ÄR KLUBBENS FJORTISAR!!!!!(Klubben är ett fritids)och vänta glömde att skriva att mamma hade varit deras fritidsfröken :)
Men sen gick jag till klubben och hängde med de där,och då så sminkade jag mig som en fjortis också tahahahah!
Men sen skulle vi typ gå spökrunda.Man fick ha ögonbindel och man skulle gå två och två.Men de hade nt två ögonbindlar så en fick ha BP mössa! ;) Sen gick man in i ett mörkt rum och där inne var det typ en häxa som skulle hjälpa oss xD Aaaa,iaf så skulle man känna i olika lådor med saker i,det var fem saker men kmr bara ihåg fyra,de var:en med kottar i (thahahh) och en med mjöl,och en med såhär typ bomull men längre ner fanns det en plasthandske med vatten i,och i den sista var det spaghetti.Men i den med kottar i kände jag något annat!!
Men jaja när man stod där och kände var det en som jobbade där och liksom började spela ashögt på sitt dragspel.Jag och min kompis blev typ asrädda....Sen fick man gå ut igen ;)
Ja,ja det har jag gjort idag
Heeeeeeejdåååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0